04.08.2010
Ruh ve Beden
Hadi yazayım biraz sana
Genelde zaten insanın bedeni değil midir hep sağlam ve yalnız kalabilen
Ruh nedense yalnız olmaktan pek hoşlanmıyor
Ruhun genelde bir sıcaklığa,
Bazen dokunuşla gelen,
Bazen sesle,
Sözle gelen dokunuşlara ihtiyacı oluyor.
Ama beden, her yerde tamamlayabiliyor kendini.
Ya bir battaniyeye sarılıyor beden
Ya da en kötü ihtimalle sokaktaki sevgiye aç kediye köpeğe
Ya da bazen ufacık bir çocuğun gözlerinin içine bakıyor
Ve ondan gelen küçücük bir tebessüm
Ya da hani var ya o gözlerinin içindeki saf
Önyargısız karşılıksız sevginin pırıltıları işte
Ona sarılıyor bin bir umutla yaşama sevinciyle, ısıtıyor içini.
Ha benim için ayrı bir şey daha var,
O da gözlerimden süzülüp giden gözyaşlarımın sıcaklığı….
Gerçi damlalar akıp gittikten sonra geçtikleri yerde bıraktıkları his ….
Üşütebilir de eğer çok uzun süre ağladıysan….
Beden .... ruh ....
Bir gün elbet sarılacak beden toprağa ....
Ruh kavuşacak huzura ....
Bütün bunlara ulaşmadan zaman,
Tadını çıkarmalı sarıldıklarımızın :)
Genelde zaten insanın bedeni değil midir hep sağlam ve yalnız kalabilen
Ruh nedense yalnız olmaktan pek hoşlanmıyor
Ruhun genelde bir sıcaklığa,
Bazen dokunuşla gelen,
Bazen sesle,
Sözle gelen dokunuşlara ihtiyacı oluyor.
Ama beden, her yerde tamamlayabiliyor kendini.
Ya bir battaniyeye sarılıyor beden
Ya da en kötü ihtimalle sokaktaki sevgiye aç kediye köpeğe
Ya da bazen ufacık bir çocuğun gözlerinin içine bakıyor
Ve ondan gelen küçücük bir tebessüm
Ya da hani var ya o gözlerinin içindeki saf
Önyargısız karşılıksız sevginin pırıltıları işte
Ona sarılıyor bin bir umutla yaşama sevinciyle, ısıtıyor içini.
Ha benim için ayrı bir şey daha var,
O da gözlerimden süzülüp giden gözyaşlarımın sıcaklığı….
Gerçi damlalar akıp gittikten sonra geçtikleri yerde bıraktıkları his ….
Üşütebilir de eğer çok uzun süre ağladıysan….
Beden .... ruh ....
Bir gün elbet sarılacak beden toprağa ....
Ruh kavuşacak huzura ....
Bütün bunlara ulaşmadan zaman,
Tadını çıkarmalı sarıldıklarımızın :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder