Hainsin adam, hain....
Gitme demedim mi ben sana ....
Gitme bak gittigin yerlerim hep kanadi
Saclarim tek tek dustu avuclarimdan gokyuzune
Bir avuc gokyuzu bir tutam deniz oldu sevdam
Sactim her yere sensiz sacmaladim
Giderken sen beni de aldin ya adam
Ben bensiz de kaldim, sensiz de.
Sessiz sessiz bekledim gecip gitmesini huzunlerin yokluklarin
Ama cikamadim icinden
Gitme dedim sana adam gitme
Ama haindin
Gozyaslarimi sana yol yapardim don diye,
tek tek
Keske gitmeseydin adam
Bu soguklarda bu yalnizliklarda
Beni bir basima birakmasaydin
Ve belki ben tutsaydim da ellerinden,
gondermeseydim seni o uzaklara
Sogumus ellerin bana bakmayan gozlerine bakarak
gitme deseydim adam
Zaten zordu varliginda sensiz olmak
Sen gittikten sonrasi ise tam bir sessizligin icinde haykiristi
Buram buram aci kokuyordu icime cektigim her nefes
Buram buram yanik kokusu vardi gozlerimde
Gidisinin ustunden kendimce hic, baskalarinca cok zaman gecmisti
Gecmemisti
Bitmemisti sinsi sinsi sizlamalari burnumun
Hele usumesi usumesi yok mu su sac tellerimin
Iste o zaman daha da anliyorum gidisini
Sen sevmezsin kisa sac ama....
Gidisinle saclarim da gitti biliyorsun....
En kiymetlim gitmis
Saclarim olsa ne olur....
Ben donusteyim simdi
Kendimce donuyorum
Soldan saga
Sagdan sola
Onumden arkama
Arkamdan onume
Bir o yana
Bir bu yana
Yana yana donuyorum
Ama bulamiyorum yine seni adam
Sen ne biraktigim yerdesin
Ne gordugum ne duydugum sestesin
Ozluyorum seni adam
Kucuk bir kiz cocuguyum ya
Belki o yuzden seni hep yanibasimda istiyorum....
Gitme demedim mi ben sana ....
Gitme bak gittigin yerlerim hep kanadi
Saclarim tek tek dustu avuclarimdan gokyuzune
Bir avuc gokyuzu bir tutam deniz oldu sevdam
Sactim her yere sensiz sacmaladim
Giderken sen beni de aldin ya adam
Ben bensiz de kaldim, sensiz de.
Sessiz sessiz bekledim gecip gitmesini huzunlerin yokluklarin
Ama cikamadim icinden
Gitme dedim sana adam gitme
Ama haindin
Gozyaslarimi sana yol yapardim don diye,
tek tek
Keske gitmeseydin adam
Bu soguklarda bu yalnizliklarda
Beni bir basima birakmasaydin
Ve belki ben tutsaydim da ellerinden,
gondermeseydim seni o uzaklara
Sogumus ellerin bana bakmayan gozlerine bakarak
gitme deseydim adam
Zaten zordu varliginda sensiz olmak
Sen gittikten sonrasi ise tam bir sessizligin icinde haykiristi
Buram buram aci kokuyordu icime cektigim her nefes
Buram buram yanik kokusu vardi gozlerimde
Gidisinin ustunden kendimce hic, baskalarinca cok zaman gecmisti
Gecmemisti
Bitmemisti sinsi sinsi sizlamalari burnumun
Hele usumesi usumesi yok mu su sac tellerimin
Iste o zaman daha da anliyorum gidisini
Sen sevmezsin kisa sac ama....
Gidisinle saclarim da gitti biliyorsun....
En kiymetlim gitmis
Saclarim olsa ne olur....
Ben donusteyim simdi
Kendimce donuyorum
Soldan saga
Sagdan sola
Onumden arkama
Arkamdan onume
Bir o yana
Bir bu yana
Yana yana donuyorum
Ama bulamiyorum yine seni adam
Sen ne biraktigim yerdesin
Ne gordugum ne duydugum sestesin
Ozluyorum seni adam
Kucuk bir kiz cocuguyum ya
Belki o yuzden seni hep yanibasimda istiyorum....
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder