17 Kasım 2015 Salı

Terminal

05/03/2014

01.37
Durduk.
Bekledik uzun bi sure.
Hic bakmadik birbirimize.
Sicakti.
Ikimizden baskasi yoktu sanki terminalde.
Ugultu gunes biraz toz...
Sirti bana donuktu.
Yuregi gibi. Coktan bitmisti, baslamadan.
Gidecektim, gidecek ve geri donmeyecek.
Sicaklari, gunesi, sessizligi, issizligi birakip onu da katip
karmasanin icine gidecektim.
Oysa uc harfti bekledigim uc harf.
Basimi kaldirdim yukari agaclarin yapraklaRina takildim onlar bile daha cesur daha gucluyduler gitmesem kalsam bir tanesine yaslansam...
Kim bilir kac kisiyi yolculadilar bilinmezlere.... kac kisiyi bir digerine kavusturdular. Golgesine siginsam bu kadar yakindan goremiyorum sirtin donuk yuregini, koca cinarin altinda dursam yureginden girip goz bebeklerinden cikardim ama gondermezsin iki adim oteye beni.
Oysa az sonra gelecek otobusle bilmiyorum kac kilometre ayiracaksin benligimi.....
Ah benim gozlerim....
Damlalarin asip dusmekten cekinmedigi goz pinarlarim. Dayanin az daha, hele bir bineyim otobuse dusun o zaman gonlumden dilediginizce.
Yol da bitmez gun de bitmez aglaya aglaya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder